MEDEWERKERS VERTELLEN
Wij zijn allemaal trots op ons bedrijf. Trots om te mogen werken bij Verhoek! Wie beter dan onze eigen medewerkers kunnen dit vertellen? Onze Customer Service medewerker Mariëth vertelt je alles over haar dagelijkse werk bij Verhoek Europe!



Ik ben de tussenpersoon in het aankoopproces. Ik ben verantwoordelijk voor een goede relatie tussen Verhoek en de klant. In mijn rol schakel ik met veel verschillende afdelingen van Verhoek.

Wie ben je?
Ik ben Mariëth, ik ben 29 jaar en ik woon in Emmeloord. Ik woon hier samen met mijn vriend, ons pas geboren kindje en onze hond. Ik ben actief bij de scouting en vind het ook erg leuk om te bakken. Hiernaast vind ik het leuk om of en toe een terrasje met vriendinnen te pakken en gezellig bij te praten. Ik heb in Groningen gestudeerd en gewoond maar heb uiteindelijk toch de keuze gemaakt om weer in Emmeloord te gaan wonen.

Eind 2017 ben ik begonnen op de afdeling Customer Service, dus ik ben momenteel al drie jaar werkzaam bij Verhoek. Een vriendin van mij vertelde toentertijd over de openstaande vacature bij Verhoek. Ik had hiervoor bij andere bedrijven op de afdeling Customer Services gewerkt, dus had ik al wat ervaring opgebouwd voordat ik hier kwam werken.

Wat doe je?
Mijn functie binnen Verhoek is heel divers. Voor mijn zwangerschapsverlof richtte ik mij vooral op één klant, maar op dit moment ondersteun ik een aantal verschillende klanten. Ik ondersteun ze vooral via de telefoon en via de mail. Klanten willen graag weten hoe het aankoopproces verloopt, daarom behandel ik veel verschillende vraagstukken.

Ik ben de tussenpersoon in het aankoopproces. Ik ben verantwoordelijk voor een goede relatie tussen Verhoek en de klant. Verhoek bestaat uit meerdere afdelingen die ondersteunend zijn voor het behandelen van bestellingen. Om de relatie met de klant te versterken is het daarom belangrijk om nauw contact te hebben met de andere afdelingen. Zelf heb ik bijvoorbeeld een nauwe connectie met de afdeling Planning.

Voor mijn zwangerschapsverlof werkte ik fulltime bij Verhoek. Op dit moment ben ik langzaam aan het opbouwen en werk ik momenteel drie dagen in de week. Hierin vliegt de tijd voorbij, vooral omdat ik het gezellig heb met mijn collega’s. Het contact met de klant ervaar ik ook als gezellig, maar hierin kan ik wel een professionele houding aannemen. Als er veel telefoontjes en mailtjes binnen komen heb ik het druk, maar als ik dan alles heb afgerond en de klant verder heb geholpen ga ik met een fijn gevoel naar huis. Gelukkig heb ik een goed team aan mijn zijde die mij daarin helpt. In mijn team werken super leuke mensen. We zijn gedreven en gemotiveerd in wat we doen

Waarom werk je bij Verhoek?
Ik ervaar Verhoek als een fijne werkgever. Hiernaast is de cultuur binnen onze afdeling informeel, maar de communicatie naar de klanten is wel op een formele manier. Het afwisselen tussen deze twee manieren van communicatie zorgt eigenlijk voor de perfecte balans. Er heerst ook een relaxte sfeer op onze afdeling, maar soms zijn er ook zeker stressmomenten en is iedereen een beetje gespannen. Mede dankzij de gemotiveerde werkhouding kunnen wij de kalmte altijd laten terugkeren.

Wat is je mooiste herinnering aan Verhoek?
Ik maak veel mee bij Verhoek. Maar als een klant na afloop laat weten dat hij tevreden was over de communicatie, ga ik echt met een goed en tevreden gevoel naar huis.

De reden waarom ik het zo leuk vindt bij Verhoek is omdat ik zoveel gezellige collega’s om mij heen heb. Op dit moment werk ik vanuit huis vanwege de corona-crisis, maar ik mis het heel erg om gezellig op kantoor te zijn met mijn collega’s.

Geïnspireerd door dit verhaal?

 

© VERHOEK EUROPE

© VERHOEK EUROPE